Wanneer je bij Leukkk.nl iets besteld hebt, is de levertijd iets anders dan je wellicht gewend bent. Doordat onze producten rechtstreeks vanuit onze leveranciers worden opgestuurd, kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten. Hierdoor is het mogelijk onze producten zo scherp te prijzen.
De gemiddelde levertijd bedraagt 6 tot 12 werkdagen (Ma-Vrij, met uitzondering van feestdagen)
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen?
Door de enorme interesse in onze producten kan het zijn dat je product iets later binnen komt dan verwacht. Wij hopen op je begrip.
Mocht de levertijd van 6 - 12 werkdagen verstreken zijn en heb je nog steeds niks ontvangen, stuur dan even een mailtje naar info@leukkk.nl, of vul ons contactformulier in. We zullen dan voor je uitzoeken wat er aan de hand is met je pakketje.
Ik wil mijn bestelling ruilen/retourneren, hoe doe ik dit?
Om een retour te sturen neem je gewoon contact op met onze klantenservice via retouren@leukkk.nl. Zet daarin je naam, het bestelnummer (bijv. #0000) die je in de bevestigingsmail hebt gehad en de reden van retourneren. Wij zullen je dan het retouradres verstrekken en de retour bevestigen. Nadat dat is gebeurd, kan je het product naar ons sturen via een verzender naar keuze.
Wat zijn de kosten van het retourneren?
De kosten van het retourneren van een product zijn bij ons helaas voor eigen rekening. De kosten zullen dan ook afhangen van de verzender die jij kiest. Raadpleeg de website van de desbetreffende verzender waarmee jij wilt verzenden voor meer informatie over de prijzen.
Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn product(en)?
Er is altijd een retourtermijn van 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat u het artikel ontvangen heeft. Er zitten echter voorwaarden aan het retourneren. U kunt het artikel alleen retourneren als:
De retourtermijn nog niet verstreken is;
Het product in de originele verpakking zit en alle labels er nog aan zitten, en
Het product nog niet gebruikt is.
Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?
We accepteren betalingen via verschillende betaalmethodes, zoals: iDeal, Bancontact en Creditcard. Als je niet zeker weet of je betaalmethode is geaccepteerd, volg dan de stappen op de betalingspagina om alle mogelijke opties te bekijken.
Alle transacties lopen via beveiligde en betrouwbare betalingssystemen en zijn dus 100% veilig.
Wat als ik geen bevestigingsmail van mijn bestelling heb ontvangen?
Dat is niet de bedoeling. Stuur een mailtje met je volledige naam en e-mail naar info@leukkk.nl, of vul ons contactformulier in. We helpen je snel verder.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wil je jouw bestelling annuleren om welke reden dan ook? Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar retouren@leukkk.nl. Vermeld daarin je naam, het bestelnummer (bijv. #0000) die je in de bevestigingsmail hebt gehad en graag ook de reden waarom je de bestelling zou willen annuleren.
Schrijf je in voor onze Nieuwsbrief
Wees als eerste op de hoogte van scherpe aanbiedingen en exclusieve deals.
Een selectie kiezen resulteert in het geheel verversen van de pagina.